1.Strumień Wody- Jest to strumień wody wzmocniony naszą energią duchową. Powoduje nie wielkie obrażenia, ale może służyć do odwrócenia uwagi gaszenia pożarów, lub zwiększanie dystansu pomiędzy swoim przeciwnikiem.
1. Obrażenia: 5 Koszt:5
2. Obrażenia: 10 Koszt:7
3. Obrażenia: 15 Koszt:10
4. Obrażenia 25 Koszt:15
5. Obrażenia 35 Koszt: 20
Wymagania: Magia:10
2.Bąbelki Wodne- Tworzy magiczne twarde wodne bąble, które zadają obrażenia ale także są w stanie ogłuszyć przeciwnika. lośc wystrzeliwanych bąbelków= 5+Koncentracja
1. Obrażenia od bąbelka: 2 Koszt: 20 (SUMA)
2. Obrażenia:3 Koszt:30
3.Obrażenia:4 Koszt:40
4.Obrażenia:6 Koszt:55
5. Obrażenia:8 Koszt:65
Zwiększając obrażenia przez koncentracje= Koncentracja/3 Koszt zwiększony o Koncentracje
Wymagania: Magia:10 Intelekt:7
3.Krople Wodne- wyglądają na prawdę jak krople, ale są one dużo większe niż te deszczowe. Działa na takiej samej zasadzie jak bąbelki, tylko te są znacznie mocniejsze.
1. 15-30 Koszt:30
2. 20-35 Koszt: 40
3. 25-40 Koszt:50
4. 30-45 Koszt: 55
5. 45-70 Koszt: 60
Wymagania: Magia:12 Koncentracja: 13 Poziom:5
4.Wodna Pięść- Z wody tworzy się pięść, mag kieruję nią za pomocą swoich dłoni. Pięść w raz z poziomem zadaje większe obrażenia. Jeśli zostanie przecięta mag może ją odtworzyć za pomocą swojej many.
1. 30-40 Koszt:20
2. 45-55 Koszt: 30
3. 50-60 Koszt: 38
4. 55-70 Koszt: 45
5. 60-78 Koszt: 50
Wymagania: Magia: 14 Koncentracja: 13 Zręczność:13 Poziom: 10
5.Czaszka- tworzy wodną czaszkę. Ma ona za zadanie reagować na wszystkie zmiany w many otoczeniu. Służy jako system ostrzegawczy- atakujący.
1. 10-15 HP:20 Koszt:5/jedna; 1czaszka
2. 15-20 HP:30 Koszt:7/jedna ; 2 czaszki
3. 20-30 HP:50 Koszt:8/jedna ; 3 czaszki
4. 25-50 HP:60 Koszt:9/jedna ; 4 czaszki
5. 28-60 HP:70 Koszt:10/jedna ; 5 czaszek
Wymagania: Magia: 15 Koncentracja: 15 Poziom: 12
6.Żywiołak Wody- przywołuje istotę wodną, która ma za zadanie atakować wszystkich przeciwników Maga. Każdy poziom zwiększa czas żywotności żywiołaka, jego obrażenia i czas jaki może rezydować w naszym świecie.
1. 30-50 obrażenia HP:100 Czas: 10-15 minut Koszt:20
2. 45-65 obrażenia HP:135 Czas: 12-20 minut Koszt:35
3. 55-75 obrażenia HP:160 Czas: 15-25 minut Koszt:46
4. 65-86 obrażenia HP:200 Czas: 20-30 minut Koszt:56
5. 89-110 obrażenia HP:250 Czas: 25-35 minut Koszt:64 (można przywołać tutaj już dwa)
Wymagania: Magia: 17 Koncentracja: 15 Poziom:15
6.Kula Wody-Mag tworzy wodną kulę, działa podobnie jak kula ognia, lecz ta jak na swój poziom zadaje niskie obrażenia ale za to jest bardzo tania
1. 30 obrażeń Koszt:15
2. 45 obrażeń Koszt: 18
3. 55 obrażeń koszt: 22
4. 67 obrażeń koszt: 25
5. 80 obrażeń koszt: 30
Wymagania: Magia: 15 Koncentracja:15 Intelekt: 15 Poziom:17
7.Wir- z rąk maga wydobywają się strumienie wody. Mag kręci się tworząc wir ze strumieni, te uderzają we wroga i zadają mu obrażenia, mogą także odepchnąć.
1. 30-60 Koszt:40
2. 50-75 Koszt: 50
3. 55-80 Koszt: 55
4. 60-90 koszt: 60
5. 65- 110 Koszt: 70
Wymagania: Zręczność:15 Koncentracja:22 Poziom: 22
8.Wodna Bestia- jest to modyfikacja to żywiołaka. Sprawia dodatkowy bonus do hp i do obrażeń.
1. +10 obrażeń do min i max. HP+20 Koszt:15
2. +20 obrażeń do min i max HP+30 Koszt: 20
3. +30 obrażeń do min i max HP+50 Koszt:30
4. +45 obrażeń do min i max hp+60 Koszt:45
5. +55 obrażeń do min i max hp+75 Koszt: 55
Wymagania: Magia:17 Koncentracja: 25 Poziom:25