Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Jeśli chcesz rozpocząć grę w naszym świecie, opisane wszystko masz w STARCIE!
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Aury i umiejętności Paladyna

Go down 
AutorWiadomość
Sala2

Sala2


Liczba postów : 261
Join date : 02/10/2009

Karta Postaci
Doświadczenie:
Aury i umiejętności Paladyna Left_bar_bleue125/280Aury i umiejętności Paladyna Empty_bar_bleue  (125/280)
Mana:
Aury i umiejętności Paladyna Left_bar_bleue65/65Aury i umiejętności Paladyna Empty_bar_bleue  (65/65)
HP:
Aury i umiejętności Paladyna Left_bar_bleue189/204Aury i umiejętności Paladyna Empty_bar_bleue  (189/204)

Aury i umiejętności Paladyna Empty
PisanieTemat: Aury i umiejętności Paladyna   Aury i umiejętności Paladyna Empty11/18/2010, 3:30 pm

Aury

1.Cierń- zadaje obrażenia turowe. Aura powoduje że w zasięgu jej działania wróg otrzymuje obrażenia magiczne podobne do kłującego ciernia. Obrażenia te może zablokować pancerz, lecz musi być znacznie silniejszy od aury.

1. 2-4 obrażeń zasięg 0.75m Koszt:3/tura
2. 3-6 obrażeń, zasięg 1m Koszt: 4/tura
3. 5-8 obrażeń, zasięg 1.5m Koszt: 5/tura
4. 8-10 obrażeń, zasięg 2m koszt: 6/tura
5. 12-16 obrażeń, zasięg 2.5m koszt:7/tura

Wymagania: Intelekt:8 Magia:10

2.Błogosławione światło- Jest to aura światła, nie zadaje obrażeń dla ludzi itd. Aura jest przeznaczona do eksterminacji wampirów, duchów, demonów itd. Sprawia, że bohater tworzy aurę uderzająca światłem. Można zablokować magicznym pancerzem, musi być znacznie silniejszy.

1. 8-12 obrażeń zasięg 0.75m Koszt:4/tura
2. 10-20 obrażeń, zasięg 1m Koszt: 5/tura
3. 15-38 obrażeń, zasięg 1.5m Koszt: 7/tura
4. 18-55 obrażeń, zasięg 2m koszt: 9/tura
5. 24-70 obrażeń, zasięg 2.5m koszt:11/tura

Wymagania: Intelekt:9 Magia:9

3.Płomienie- aura powoduje obrażenia, tym razem zadawane od ognia tj, jego płomieni.

1. 10-15 obrażeń zasięg 0.75m Koszt:5/tura
2. 12-22 obrażeń, zasięg 1m Koszt: 6/tura
3. 15-39 obrażeń, zasięg 1.5m Koszt: 8/tura
4. 18-50 obrażeń, zasięg 2m koszt: 10/tura
5. 45-60 obrażeń, zasięg 2.5m koszt:12/tura

Wymagania: Intelekt:8 Magia:10 Poziom:5

4.Wzmocnienie- wzmacnia fizyczne obrażenia zadawane przez bohatera i broń

1. +8% obrażeń fizycznych Koszt:5/tura
2. +12% Koszt: 6/tura
3. +16% Koszt: 8/tura
4. +20% Koszt: 10/tura
5. +24% koszt: 12/tura
każdy następny lvl daje +4% do obrażeń. Każdy lvl dodaje 2-4 pkt many więcej w utrzymaniu.

Wymagania: Siła:10 Koncentracja:8 Poziom:5

5.Magiczność- Zwiększa obrażenia zadawane przez magię.
1. +6% Koszt: 5/tura
2. +10% Koszt: 6/tura
3. +14% Koszt: 7/tura
4. +18% Koszt: 9/tura
5. +22% koszt: 10/tura
Każdy lvl +4% i +2-4 many na turę

Wymagania: Magia:11 Koncentracja:8 Poziom:10

6.Gęsty Dym- gęsty dym to okrutna aura. Długie korzystanie z niej powoduje zmiany w ciele korzystającego. Paladyni używają tej techniki jako zmniejszenie spostrzegawczości przeciwnikowi, choć sięga korzeniami do aur chaosu.

1. 20 obr Koszt:4/tura
2. 25 obr Koszt:6
3. 35 obr Koszt:8
4. 55 obr Koszt: 10
5. 65 koszt: 12

Wymagania: Wytrzymałość:10 Koncentracja:12 Poziom:10

7.Kalectwo- kalectwo polega na osłabieniu przeciwnika. Aura odejmuje stały procent statystyki przeciwnika na czas trwania aury i jeśli jest w jej zasięgu. Kalectwo tyczy się Zręczności.

1. -3 Zręczności Koszt:5/tura Zasięg: 2m
2. -5 Zręczność Koszt: 7/tura Zasięg: 3.5m
3. -7 zręczność Koszt: 9/tura Zasięg: 5m
4. -10 Zręczność Koszt: 11/tura Zasięg: 6.5 m
5. -12 zręczność Koszt: 14/tura Zasięg: 8m

Umiejętności

1.Posługiwanie się tarczami- Pozwala Paladynom na efektywniejsze wykorzystanie umiejętności bojowych i defensywnych tarcz.

1. 5%
2. 9%
3. 13%
4.17%
5. 21%


+4% Co lvl.

Wymagania: Siła:12
Zwiększenie umiejętności tarcz pozwala na dłuższe wykorzystanie tarcz, blokuje silniejsze ataki, i oszczędnie ją wykorzystuje
Powrót do góry Go down
https://goldsword.forumpolish.com
 
Aury i umiejętności Paladyna
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Umiejętności Zwykłe
» Umiejętności Wojownik
» Umiejętności Czarnoksiężnik
» Umiejętności Wojownik
» Umiejętności Maga- Ogień

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: O Demonicy :: Umiejętności :: Umiejętności Ludzkie :: Ofensywne-
Skocz do: