1. Podstawowe Uzdrowienie-Energia jest odpowiednio przefiltrowana przez umysł Kapłana. Jeśli umysł (psychika) jest zraniona lub chora, wyrzuty sumienia itd efekt leczenia może być negatywny. Efekty mogą być potęgowane przez uczucia osoby leczącej. Jednak, jeśli energia jest odpowiednio przefiltrowana daję efekty leczenia tylko ran powierzchownych.
1. +2-4 HP Koszt:3 /tura
2. +4-7 HP Koszt:5/tura
3. +6-10 HP Koszt: 8/tura
4. +7-12 HP Koszt: 9/tura
5 +10-14 HP Koszt: 10/tura
Wymagania: Magia:8
2.Regeneracja- Dzięki energii (uczucia też wchodzą w grę) zostaje wspomagany proces regeneracji ciała. Wszelkie gojenie się ran i tym podobnym zostaje przyspieszone. Krwawienie płytkich ran jest tamowane automatycznie.
Wymagania: Koncentracja:10 Magia:10
3.Tunel Życia- Polega na przekazaniu części żywotności Kapłana do osoby zranionej. Jest to możliwe działanie nawet na dystans, obiekt działań musi być w zasięgu widzenia gołym okiem. Ta umiejętność nie ratuje od śmierci, ale skutecznie regeneruje HP.
1. Do 30 pkt HP Koszt:20
2. Do 50 pkt hp Koszt:20
3. -70 pkt HP Koszt:22
4. -100 HP Koszt: 30
5. -150HP Koszt: 45
Wymagania: Wytrzymałość:10 Koncentracja:10 Poziom:5