1.Krwiopijca- krew żywych istot daje Ci motywacje do dalszego życia i zabijania. Musisz pić krew bo wtedy jesteś zdenerwowany i działasz z furią.
Działanie- każdy litr wypitej krwi może zostać przeznaczony ma premię tymczasową trwającą 3-10 tur w: Siłę, Zręczność, Zwinność
2. Obłęd- Twoja dusza nigdy nie zazna spokoju, ciągle jest poddawana torturą. Przez te tortury wpadłeś w obłęd i twoim jedynym celem jest zabijanie.
Działanie:Każda zabita ofiara daje premię tymczasową do Siły= 2. Efekt nakłada się na siebie. Trwa-3 tury.
Jeśli w danej turze zabije się dwie istoty premia=4. Jeśli za dwie tury zabije się kolejne tury, limit tur zeruje się, a premia zostaje zwiększona o 4pkt itd.
W ten sposób możemy nazbierać sobie nawet 100 pkt siły.
3.Istne Piekło- Szalejesz w świecie żywych, każda zabita osoba sprawia Ci radość i uczucie spełnienia, od zawsze tego pragnąłeś a teraz robisz to co kochasz.
Działanie:: Każda zabita żywa istota, sponiewierana dusza regeneruje Ci hp i manę o
podstawę= 10 + (twój poziom- przeciwnika) minusowa premia nie wpływa na podstawę)
4.Sługa Złą- Służysz tylko większemu złu, nic nie potrafi odciągnąć Cię od twojego przeznaczenia. Czujesz, że za wszelką cenę musisz wypełniać wolę swojego pana, czujesz, że zło, które tworzysz sprawia Ci radość i satysfakcję.
Działanie: Do każdego przydzielonego zadania twój pan (domyślnie) obdarza Cię częścią swojej mocy byś sprawniej mógł je wykonać.
Mistrz gry daję Ci jakąś premię tymczasową do statystyki/statystyk na określony czas, lub na czas realizacji zadania.