Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Jeśli chcesz rozpocząć grę w naszym świecie, opisane wszystko masz w STARCIE!
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Elficki Łucznik

Go down 
AutorWiadomość
Sala2

Sala2


Liczba postów : 261
Join date : 02/10/2009

Karta Postaci
Doświadczenie:
Elficki Łucznik Left_bar_bleue125/280Elficki Łucznik Empty_bar_bleue  (125/280)
Mana:
Elficki Łucznik Left_bar_bleue65/65Elficki Łucznik Empty_bar_bleue  (65/65)
HP:
Elficki Łucznik Left_bar_bleue189/204Elficki Łucznik Empty_bar_bleue  (189/204)

Elficki Łucznik Empty
PisanieTemat: Elficki Łucznik   Elficki Łucznik Empty11/1/2010, 10:57 am

1.Strzał Witalny- Elf Poświęca swoje punkty życia aby wzmocnić obrażenia strzały. Każdy punkt życia to każdy dodatkowy pkt obrażeń.

Wymagania: Strzelanie:10 Wytrzymałość:8

2.Walka Łukiem- W krytycznych momentach elf może użyć łuku do walki w zwarciu, jest to atak o niskiej skuteczności, ale przynajmniej taki elf nie jest bezbronny

Wymagania: Siła:10 Zręczność:10

3. Powtórne Ładowanie- Klasyfikuje się do umiejętności offensywnych, gdyż znacznie redukuje czas wystrzału pomiędzy jedną a drugą strzałą. Różnicę widać już przy zwykłych strzałach, a magiczne zaklęcia dzięki tej umiejętności stają się mobilniejsze. Dzięki tej umiejętności elfy są bardzo szybkie w strzelaniu.

Wymagania: Zręczność: 17 Poziom:5

4.Podwójny Strzał- Elficka specjalność, wystrzelenie dwóch strzał jednocześnie w taki sposób, że obie mają prawie ten sam tor lotu. Jest to niebezpieczne dla innych ras, gdyż zablokowanie takich strzał jest bardzo trudne. Dodatkiem jest to, że siła strzału nie jest zmniejszana.

Wymagania: Zręczność: 15 Poziom:5

5. Atrapa- Elf tworzy atrapę strzały z swojej energii duchowej. Atrapa nie zadaje obrażeń. Ma na celu zmylenie przeciwnika. Atrapa rozpływa się przy pierwszym kontakcie z jaką kolwiek powierzchnią lub przy zetknięciu z jaką kolwiek inną energią. Atrapa często znika sama z siebie w powietrzu.

Wymagania: Magia:7 Koncentracja:7
Koszt: 10pkt many

6.Ognista Strzała- Elf jest w stanie strzelać ognistą strzałą. Fenomen jest taki, że dzięki odpowiedniemu zaklęciu nie potrzebuje on ognia do rozpalenia go na strzale.

Wymagania: Magia i Koncentracja :7 Zręczność: 13 Poziom:5

1. +10 pkt obrażeń koszt:5
2. +25 pkt obrażeń koszt:15
3. +40 pkt obrażeń koszt: 30
4. +60 pkt obrażeń koszt: 45
5. +75 pkt obrażeń koszt:: 55

7. Paląca Się strzała- Zaawansowana technika swojego poprzednika. Tamta strzała przy zetknięciu z daną powierzchnią traciła swoją zdolność palenia się, ta jednak zadaje dodatkowe obrażenia od ognia i stanu poparzenia. Przeciwnik trafiony tą strzałą może ulec podpaleniu.

Wymagania: Zręczność:17 Magia:8 Koncentracja:7 Ognista strzała lvl3 Poziom: 10

8. Zamrożona strzała- Jest to strzała pokryta lodem. Zadaje dodatkowe obrażenia, a jeszcze większą skuteczność ma przeciwko istotom ognistym.
1. +15 pkt obrażeń Koszt:10
2. +30 pkt obrażeń Koszt:20
3. +45 pkt obrażeń koszt:30
4. +60 pkt obrażeń Koszt:40
5. +75 pkt obrażeń koszt: 50

Wymagania: Zręczność: 15 Magia:9 Poziom:10

9. Zamrażająca Strzała- Zaawansowany stopień Strzały zamrożonej. Ta po zetknięciu się z powierzchnią tworzy coś na wzór detonacji minimalnej strzały i pokrywa powierzchnię cięńkim lodem. Może unieruchomić na chwilę część ciała przeciwnika
1. +20 pkt obrażeń Koszt:10
2. +35 pkt obrażeń Koszt:20
3. +50 pkt obrażeń koszt:30
4. +75 pkt obrażeń Koszt:40
5. +90 pkt obrażeń koszt: 50
Wymagania: Zręczność: 15 Magia: 10 Zamrożona Strzała poziom 1 Lvl: 10

10.Wietrzny Krzyk- Wietrzny krzyk, to nic innego jak strzała otoczona powietrzem. Strzała dostaje dodatkową prędkość, gdyż na nią nie działa żaden opór mas powietrza. W Dodatku uderzenie taką strzałą powoduje odrzut, na wskutek wyrzucenia otaczającego powietrza.
+20 Obrażeń i odrzut
Koszt:20

Wymagania: Zręczność:17 Magia: 10 Poziom:12

11. Trująca Strzała- Trująca strzała ma w sobie truciznę, która w ciele uwalnia się w wolnym tempie i nie powoduje śmierci. Trucizna za to działa mocno na wzrok przeciwnika, a ten widzi halucynacje

Wymagania: Poziom:15 Zręczność:13 Magia:10
Koszt: 20

12.Magiczna Strzała- jest to strzała, która zadaje obrażenia od czystej magii. Jak wiadomo istoty przywołane magiczne mają właśnie słabość na tę strzałę (ale nie wszystkie).
Pochłania duże ilości energii duchowej, przez co nie jest strzałą uniwersalną. Wystrzeleniu takiej strzały towarzyszą piękne efekty świetlne o kolorze zielono- niebieskim lub w zależności od koloru many jaką posiadamy.
1. 30-40 od Magii Koszt:25
2. 40-60 od magii Koszt: 50
3. 60-80 Koszt: 75
4. 81-100 Koszt: 100
.5 101-130 koszt: 130

Wymagania: Magia:10 Koncentracja: 8 Zręczność: 15 Poziom: 15

13.Światło- Strzała, która za pomocą ilości many (działa jak odmierzanie czasu) detonuje się przy wypaleniu się many, i przy tym uwalnia wielkie światło. Elfy stworzyły to by odstraszać istoty ciemności, wrażliwe na światło.Doskonale sprawdza się także w celu oślepiania wrogów.
Dodatkowe obrażenia są uwzględniane tylko i wyłącznie na istotach wrażliwych na światło
1. 30 od światła Koszt:5
2. 60 od światła Koszt:30
3. 100 od światła Koszt: 80
4. 150 od światła Koszt: 120
5. 200 od światła Koszt: 180

Wymagania: Zręczność:17 Magia: 11 Poziom: 12

14.Kula Energii- Na bliskie kontakty z wrogiem elfy odkryły możliwość tworzenia kuli energii. Jest tylko podawana w ciało przeciwnika w postaci ciosu ręką. Kula energii osłabia jego punkty witalne, zmniejszając tym samym refleks jego ciała. Ma nie dopuścić do kolejnego bliskiego spotkania.

1. 30 obrażeń Koszt:12
2. 40 obrażeń Koszt: 16
3. 50 obrażeń koszt: 18
4. 60 Obrażeń Koszt: 20
5. 80 Obrażeń Koszt: 25

15.Uniwersalna Strzała- Ponieważ często w walce jest tak, że zapasy amunicji się kończą i elfy musiały się wycofać, stworzono zaklęcie- umiejętność. Ta umiejętność powoduje możliwość wytwarzania materialnych strzał z energii. Nie zadają obrażeń od magii, tylko normalnie obrażenia fizyczne, i mogą podlegać innym zaklęciom np. Ognista strzała.

Wymagania: Magia:13 Koncentracja: 15 Poziom: 20

16.Wir powietrza- Uderzenie jest idealnie zamaskowane. Tylko prawdziwi wykrywacze energii mogą zauważyć drobny szczegół lecącej na nich szybkiej strzały. Strzał jest zmodyfikowany. Po uderzeniu strzał zmienia się w wir powietrza na tyle silny że może wyrządzić dodatkowe straty przeciwnikowi. Jest także idealną tarczą to rozwiania zaklęć ognistych np. Podmuch.

Wymagania: Magia:13 Koncentracja: 13 Poziom:20

17. Związana Dusza- Elf wiąże się z swoją strzałą. Dzięki temu po trafieniu z przeciwnika może mu wyssać manę i życie. Jednak wszystko ma swoje ograniczenia.

1. W Sumie 60 pkt Koszt: 20
2. W Sumie 85 pkt Koszt: 30
3. W Sumie 100 pkt Koszt: 50
4. W Sumie 130 pkt Koszt: 60
5. W Sumie 180 pkt Koszt: 80

Wymagania: Magia:17 Koncentracja: 15 Wytrzymałość:15 Poziom: 30

18. Magiczny Łuk- łuk zostaje przepełniony magiczną mocą, przez co jego krawędzie stają się ostre. Wytrzymałość łuku jest znacznie większa.

1. 50-70 w WB Koszt:30
2. 71-90 w WB Koszt: 50
3. 91-110 w WB Koszt: 70
4. 110-130 w WB Koszt: 90
5. 131-150 w WB Koszt: 110

Wymagania: Magia: 15 Koncentracja: 10 Zręczność:20 Poziom: 40

19. Transformacja- Powoduje że cięciwa łuku owija cały jego materiał drewniany dookoła. Końce kija się wydłużają zachowując specyficzne zagięcie w środku. Łuk traci możliwość strzelania aż do odwołania, a teraz służy jako broń do działania w Bezpośrednich starciach.

1. 50-70 obr Koszt:50
2. 71-85 Koszt: 50
3. 85-100 Koszt: 50
4. 101-115 koszt: 50
5. 115-140 Koszt:50

20.Łucznicza balista ogniowa- na jednym z końców tworzy się kula ognia. Elf może z łuku za pomocą zamachu wyrzucić ją w stronę przeciwnika.

1. 60 obrażeń koszt:30
2. 90 obrażeń koszt: 50
3. 120 obrażeń koszt: 65
4. 150 obrażeń koszt: 90
5. 180 obrażeń koszt: 110


Wymagania: Siła:15 Wytrzymałość:15 Poziom: 45
Powrót do góry Go down
https://goldsword.forumpolish.com
 
Elficki Łucznik
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» 1.Elficki Łucznik
» Elficki Łucznik
» Elficki Wojownik

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: O Demonicy :: Umiejętności :: Umiejętności Elfickie :: Umiejętności Offensywne-
Skocz do: