Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Jeśli chcesz rozpocząć grę w naszym świecie, opisane wszystko masz w STARCIE!
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Umiejętność Zwykła

Go down 
AutorWiadomość
Koziorec

Koziorec


Liczba postów : 171
Join date : 31/10/2010

Karta Postaci
Doświadczenie:
Umiejętność Zwykła Left_bar_bleue0/120Umiejętność Zwykła Empty_bar_bleue  (0/120)
Mana:
Umiejętność Zwykła Left_bar_bleue111/111Umiejętność Zwykła Empty_bar_bleue  (111/111)
HP:
Umiejętność Zwykła Left_bar_bleue446/446Umiejętność Zwykła Empty_bar_bleue  (446/446)

Umiejętność Zwykła Empty
PisanieTemat: Umiejętność Zwykła   Umiejętność Zwykła Empty10/31/2010, 8:27 pm

Przerażający


Sam widok postaci jest przerażający, a wraz z odpowiednim rykiem ork potrafi przestraszyć po niektórego wojownika.

Ork jest straszny gdy spełnia wymagane kryteria:

Charyzma Orka/Przeciwnika 2/1
Normalnie ork obniża wszystkie statystyki przeciwnika o 10%

Charyzma Orka/Przeciwnika 3/1
Ork obniża wszystkie statystyki przeciwnika o 25%

Charyzma Orka/Przeciwnika 4/1
Ork obniża wszystkie statystyki przeciwnika o 50%

Przeciwnik zawsze może się wycofać (uciec) z walki.

*****


Wściekłość


Zielonoskóry wraz z upływem jego żywotności wpada w szał bojowy. Taka umiejętność pozwala na uratowanie się w najtrudniejszych walkach.

Według Schematu:

Poziom 1: 10% = +2 {*}, -2 [*]
Poziom 2: 10% = +3 {*}, -3 [*], 20% = -1 {*}, -1 [*]
.............
Poziom 5: 10% = +6 {*}, -6 [*], 20% = -4 {*}, -4 [*], 30% = +/- 2,
....
Poziom 8: (maks.) 10% = +/- 10, 20% = +/- 8, 30% = +/-6, 40% = +/- 4, 50% = +/- 2

{*} do Siły, Wytrzymałości, Zręczności, i walki wręcz
[*] do Intelektu, Koncentracji


Wymagania: Intelekt: mniej niż 10

Poręczność w wykorzystaniu przedmiotów

Zielonoskóry osiągnął nad-wysoką umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach. W czasie walki ork może wykorzystać różne, ciężkie przedmioty. Ułatwia mu to mocno walkę, i pomaga mocno ułatwić potyczkę.

Poziom 1: Ork jest nieco bardziej zręczny od kuzynów
Poziom 2: Ork jest bardziej zręczny od kuzynów
Poziom 3: Ork jest jeszcze bardziej zręczny od kuzynów
Poziom 4: Ork jest o wiele bardziej zręczny od kuzynów
Poziom 5: Ork jest bardzo zręczniejszy od kuzynów

Wymagania: 12 zręczność (każda następna zręczność +3)


Powrót do góry Go down
 
Umiejętność Zwykła
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Umiejętność Łowca
» Regeneracja - zwykła
» Twarda Skóra - zwykła

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: O Demonicy :: Umiejętności :: Umiejętności Orkowe :: Pasywne-
Skocz do: