1.Posługiwanie się bronią strzelecką- usuwa wszystkie minusowe bonusy do strzelania tj. za każdy pkt strzelania płacimy jeden pkt statystyk. Dodaje nam 4pkt do strzelania (równuje do podstawy =5 czyli te 4 pkt które zwykle są odjęte.)
Wszystkie pkt rozdane w strzelanie, przed wyborem tej umiejki nie będą uwzględniane
Wymagania: Zręczność:10 Poziom:10
2.Błogosławiona Krew- Od dawna wiadomo, że ugryzienia i zadrapania są często bardzo groźne. Nie które nawet przejmują kontrolę nad ciałem. Ta umiejętność ma za zadanie temu zapobiec. Jednak badania wykazały że działa w niewielkim stopniu. Ale to zawsze jest dodatkowy bonus do obrony przed demonem.
Wymagania: Wytrzymałość:10
Wpływy Demona po przez krew/ trucizny/ inne płyny zmniejszone o 20%
3.Używanie Zwojów Magicznych- Łowcy mogą używać zwojów magicznych. Jednak nie są w tym tak sprawni i doświadczeni jak Magowie.
Wymagania: Magia:20 Poziom: 30
4.Inicjacja- Pozwala na przejście inicjacji magicznej. Za każdym razem gdy umiejętność zostaje aktywowana łowca zwiększa sobie wszystkie atrybuty. Atrybuty są zwiększane o średnią wszystkich atrybutów. Do średniej wliczają się wszystkie lecz inicjacja nie wzmacnia: Strzelania, Intelektu.
Wymagania: Intelekt:18 Koncentracja:24 Poziom: 35
5.Wykrywanie energii-wykrywanie energii to podstawa każdego dobrego łowcy. Jednak wykrywanie takiej energii nie jest łatwe. Jest więc możliwe po nabyciu odpowiedniego doświadczenia.
Wymagania: Zmysły:24 Poziom:30
6. Filtracja Many- Filtracja pozwala na zredukowanie kosztów zaklęć ceną zmniejszenia mobliności. Łowca zmniejsza koszt many, ale czas pomiędzy wykonaniem następnego zaklęcia jest większy.
1. Redukcja 10% Czas: +10%
2. redukcja 15% Czas: +15%
3. redukcja 20% czas +20%
4. redukcja 25% Czas +25%
5. redukcja 35% Czas +40%
Wymagania: Wytrzymałość 17 Magia:20 Poziom:30
7.Dodatkowa energia- dzięki opanowaniu specjalnej zdolności jakim jest dodatkowa energia, łowca potrafi swoją żywotność przenieść na manę. Czym większy stopień umiejętności tym więcej punktów na raz może przenieść i tym mniej musi czekać na następny transfer.
1. 30pkt - 2 tury
2. 50 pkt- 2 tury
3. 70 pkt- 2 tury
4. 80 pkt- 1 tura
5. 100 pkt- 1 tura
Te punkty to punkty hp---> Mana
Wymagania: Wytrzymałość 20 Magia: 20 Poziom: 30
8.Ojo negro- Uaktywnia specjale kanały energetyczne połączone z okiem. Łowca wyostrza wtedy swój wzrok, dostrzega dokładniej ruchy i lepiej widzi w ciemności.
1. Uaktywnia 1 kanał (czyli dwa po jednym do oka) Koszt:10/tura
2. Uaktywnia 2 kanały 15/tura
3. 3 Kanały 15/tura
4. 5 kanałów 20/tura
5. 7 kanałów 22/tura
Wymagania: Magia:20 Koncentracja:13 Zmysły:15 Poziom:40