Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Jeśli chcesz rozpocząć grę w naszym świecie, opisane wszystko masz w STARCIE!
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Orkowie - system władzy

Go down 
AutorWiadomość
Koziorec

Koziorec


Liczba postów : 171
Join date : 31/10/2010

Karta Postaci
Doświadczenie:
Orkowie - system władzy Left_bar_bleue0/120Orkowie - system władzy Empty_bar_bleue  (0/120)
Mana:
Orkowie - system władzy Left_bar_bleue111/111Orkowie - system władzy Empty_bar_bleue  (111/111)
HP:
Orkowie - system władzy Left_bar_bleue446/446Orkowie - system władzy Empty_bar_bleue  (446/446)

Orkowie - system władzy Empty
PisanieTemat: Orkowie - system władzy   Orkowie - system władzy Empty11/19/2010, 7:35 pm


Plemieniu zielonoskórych przewodzi Herszt - największy i najbardziej krzykliwy z Orków. Jego zwolennicy traktują go z szacunkiem bądź też po prostu pragną unikać ciosów pięści, które spadają na tych, którzy zwolennikami Herszta nie są. Los plemienia zależy w dużym stopniu od tego, jak mocno Herszt potrafi przywalić. Hersztowie nie oczekują od swych zwolenników lojalności - chociaż każdy z wodzów liczyć może na ich podziw za umiejętność wbijania przeciwnikom nosa do czaszki. Pośród zielonoskórych trudno o sentymenty - owszem, mogą pamiętać wielkiego przywódcę, ale z całą pewnością nie będą go opłakiwać. Po śmierci Herszta, nieważne czy poniósł ją na polu bitwy czy poza nim, przywództwo trafia szybko i nieuchronnie w ręce kolejnego największego i najbardziej krzykliwego Orka z jego otoczenia. W bitwie pod Górą Zagłady ciało Nagrata Czaszkołupacza nie zdążyło paść na ziemię, a już jego następca jął okładać króla Krasnoludów odciętą, ciągle jeszcze podrygującą, ręką samego Nagrata.

Powrót do góry Go down
 
Orkowie - system władzy
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Orkowie - charakterystyka

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Ogólne :: Realia-
Skocz do: